Thursday, July 24, 2014

Rayaaaaaaaaaaaaaa :)

Assalamualaikum w.b.t

Raya setiap tahun macam biasalah, aku beraya dekat Kelantan. Pagi-pagi raya macam biasa. Mestilah ada sesi bersalam-salaman, mintak maaf, nangis-nangis habiskan tisu sekotak lap air mata. Part ni memang aku excited sebab dapat duit raya!! Hehe part mintak maaf dialog aku memang same jelah tiap-tiap tahun.

Raya tahun ni tema family aku biru turquoise. Tapi macam carca marba je family aku, janji ada biru turquoise tu sikit-sikit tu masuk tema lah jugak tu.

Raya tahun ni aku balik kampung sebelah ayah aku dekat Pasir Puteh sebab tahun lepas dah balik kampung sebelah mak.Family sebelah ayah aku tak besar sgt . Kecik je haha. Tapi bila kumpul ramailah jugak heee.

Biasanya malan raya pertama kami akan kumpul ramai sambil ber-BBQ haha part ni paling best la sebab boleh makan kan haha.
Tahun ni berbeza sikit dengan tahun sebelumnya sbb abg aku tak balik raya. Biasalah orang dah keje ni kadang-kadang tak boleh cuti. Memanglah sedih tapi nak buat macam mana dah kerja dia kan. Hmm kesian pulak dekat abg aku yang tak dapat balik tu kan, sabor jelaa. Raya ketiga nanti kita jumpe ye.

Btw, Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin kepada sesiapalah yang kenal aku. Mintak maaf ye kalau ada terkasar bahasa dan terkecik kan hati sesiapa. So, harap diampunkan la kalau ada yang terover tuu.

Salam Aidilfitri :)

No comments:

Post a Comment